MANAŽER KVALITY A BEZPEČÍ V ZAŘÍZENÍCH POSKYTUJÍCÍCH ZDRAVOTNÍ SLUŽBY

Datum 17.03.2025 - 13.05.2025
Bezplatné storno do 03.03.2025
Místo konání 3. lékařská fakulta UK v Praze, Ruská 2411/87, 100 00 Praha 10 -Vinohrady, uč. 331
Kapacita 11/15
Cena 19900 Kč
Lektoři dle programu
Aktuální program Stáhnout program
Přihlášení / stornování akce je možná pouze při přihlášení do účtu.
MANAŽER KVALITY A BEZPEČÍ V ZAŘÍZENÍCH POSKYTUJÍCÍCH ZDRAVOTNÍ SLUŽBY

Cílovou skupinou jsou manažeři kvality a osoby odpovědné za systém řízení kvality a bezpečí ve zdravotnických zařízeních akreditovaných SAK (podmínkou je platná akreditace SAK či podepsaná smlouva o budoucí spolupráci). MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ JE 15.

Systém řízení kvality a bezpečí (QMS) se řadí mezi zásadní a efektivní nástroje pro snižování rizik (účinná prevence chyb jak řídícího systému, tak osob), ale to pouze za předpokladu, že je systém účinný, tedy správně nastaven, plánován, aktualizován a řízen. V opačném případě může plnit roli zcela opačnou a snižovat tak i právní bezpečí poskytovatele zdravotních služeb. Úspěch či neúspěch zavádění a udržování QMS je velmi často přímo úměrný odborným, organizačním a komunikačním schopnostem manažera kvality, jehož role však bývá často nesprávně chápána.

Spojená akreditační komise si dlouhodobě klade za cíl trvalé zvyšování kvality a bezpečí zdravotní péče, a to jak realizací externího hodnocení kvality a bezpečí – akreditací, tak poradenskou a vzdělávací podporou poskytovatelů zdravotních služeb, kteří se vydali cestou udržitelné kvality a bezpečí. Z uvedeného důvodu jsme pro Vás v roce 2025 připravili komplexní modulární vzdělávací akci, jejímž cílem je nejen začínajícím manažerům kvality pomoci pochopit pravidla efektivního řízení kvality a kontinuálního zvyšování bezpečí a vyvarovat se zbytečných chyb, které účinnosti a funkčnosti systému mohou bránit.

Vzdělávací akce je koncipována tak, aby obsáhla základní a nejčastější oblasti potenciálních manažerských chyb a seznámila účastníky s požadavky integrace řídících postupů, tedy se zavedením procesních vazeb včetně komunikačních. Součástí vzdělávání jsou kasuistiky, případové studie a workshop „Vaše dotazy z praxe aneb s čím potřebujete pomoci“. Konkrétní dotazy je možno zasílat předem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o vzájemně provázané moduly, není možno je absolvovat výběrově, nýbrž pouze jako celek, tedy všech 6 modulů.